کار در جهاد کشاورزی مصداق عمل صالح است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: کار در جهاد کشاورزی مصداق عمل صالح است و بخش کشاورزی نیازمند مدیریت علمی و در نتیجه بهره وری بهتر از منابع و ظرفیت های موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل؛ به مناسبت هفته جهادکشاورزی، مهندس علی محلوجی مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل و جمعی از کارکنان این مجموعه با حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه محترم آران و بیدگل دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این دیدار، مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل به بیان عملکرد مدیریت در سال ۱۴۰۱ و ابتدای سال ۱۴۰۲ این اداره پرداخت و در ادامه مشکلات موجود پیشرو حوزه مدیریت خود را بیان کرد.

 

در ادامه این دیدار، امام جمعه آران و بیدگل با تبریک هفته جهادکشاورزی، به بیان راهکارهای مناسب جهت رفع موانع و مشکلات و رشد تولید محصولات کشاورزی و همچنین کمک به کشاورزان پرداخت.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، بخش کشاورزی را از مهم ترین و حساس ترین بخش ها در کشور دانست و گفت: حوزه کشاورزی نه تنها از نظر امنیت غذایی بلکه از نظر امنیت سیاسی و اعتقادی از مهم ترین و تاثیر گذارترین بخش ها است.

 

امام جمعه آران و بیدگل به وظیفه خطیر مسئولان در پیشرفت جامعه و گره گشایی از مشکلات اشاره کرد و گفت: کار در جهاد کشاورزی مصداق عمل صالح است و بخش کشاورزی نیازمند مدیریت علمی و در نتیجه بهره وری بهتر از منابع و ظرفیت های موجود است.

کد خبر 1273647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha