آموزش امر به معروف و نهی از منکر باید در مدارس و دانشگاه ها انجام شود

حجت الاسلام احمدی گفت: آموزش امر به معروف و نهی از منکر باید از سنین پایین و در نهادهای آموزشی و فرهنگی آغاز شود و مدارس و دانشگاه ها باید هدف آموزش امر به معروف و نهی از منکر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، حجت الاسلام احمدی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: آموزش امر به معروف و نهی از منکر باید از سنین پایین و در نهادهای آموزشی و فرهنگی آغاز شود، دبیرستان ها، مدارس و دانشگاه ها باید هدف آموزش امر به معروف و نهی از منکر باشد.

 

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین ادامه داد: وقتی در شهرستان های ما ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود اولین کاری که باید انجام شود تدوین برش شهرستانی اهداف ستاد است.

 

وی افزود: هر اقلیمی بر اساس بافت فرهنگی که دارد در حوزه معروفات و منکرات وضعیت منحصر به فرد خود را دارد که ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن شهرستان باید بر اساس همین ویژگی ها برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

 

در ادامه امام جمعه شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: آموزش در احیا امر به معروف و نهی از منکر امری بسیار مهم و ضروری است.

 

حجت الاسلام رضوانی یادآور شد: یکی از اهدافی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوئین زهرا باید پیگیری کند آموزش امر به معروف و نهی از منکر به آمران و ناهیان است چرا که بسیاری از چالش هایی که در این حوزه به وجود می آید ناشی از عدم آموزش صحیح است.

کد خبر 1273670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha