تعامل دولت و مجلس عالی است/ مجلس و دولت برای حل مشکلات کشور نیاز به همراهی دارند

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات مردم نیاز به همراهی دولت و مجلس دارد، گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت دولت گفت: تعامل دولت و مجلس بسیار عالی است، هر چقدر از عمر دولت می گذرد فعالیت های دولت پخته تر و تعامل آن با مجلس نیز بیشتر می شود. رییس جمهور و هیئت دولت به سخنان نمایندگان مجلس و مطالبات آنها توجه دارند، هر موقع تقاضای ملاقات داشتیم وزرا، مدیران و معاونان رییس جمهور پذیرفته اند و این خود جای امیدواری دارد.

 

 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رییس جمهور در شهرستان ها و استان ها برای بار دوم و سوم در سفرهای استانی مصوبات و اعتباراتی خوبی در نظر گرفت که ما این مسایل را در دولت قبل نداشتیم، تمامی این اقدامات نشان می دهد که دغدغه دولت حل مشکلات مردم است.

 

 

وی تصریح کرد: برای ترمیم کابینه رییس جمهور وزرای توانمندی را به مجلس معرفی کرد و مجلس نیز به این وزرا رای مثبت داد تا دولت ادامه فعالیت اش را با توان و قدرت بیشتری داشته باشند. خوشبختانه چالش جدی بین دولت و مجلس نیست و به خوبی کارها را با هم پیش می برند.

 

 

وی تصریح کرد: جلسات هم اندیشی بین دولت و مجلس باید بیشتر شود و هر دو قوه باید برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه همفکری و هم یاری بیشتری داشته باشند البته باید توجه داشته باشیم که این مشکلات در حال حاضر به وجود نیامده اند و در طول 40 سال قبل تلمبار شده اند. تورمی که اکنون در کشور وجود دارد یک شبه ایجاد نشده است حاصل بی تدبیری های قبل است که باید برای آن فکر اساسی شود.

 

 

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات کمبود آب، خودرو و یا بخش کشاورزی و مسکن باید با کمک دولت و مجلس حل شود و ما فقط در حد شعار و حرف بسنده نکنیم بلکه در عمل برای حل این مشکلات گام برداریم.

کد خبر 1273714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha