آئین بزرگداشت «جشن وصال» در انزلی برگزار می شود

روحی دقیق از برگزاری آئین بزرگداشت «جشن وصال» با همت و مشارکت هیات رزمندگان شهرستان انزلی خبر داد و گفت: در این مراسم به هر زوج مبلغ ۱۰ میلیون ریال و هدایایی شامل؛ یخچال، تلویزیون و فرش به زوجین اهدا می شود.

حسن روحی دقیق_ مدیر هیات رزمندگان شهرستان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آئین بزرگداشت جشن وصال با حضور 15 زوج خبر داد و افزود: این مراسم با مشارکت دستگاه های خدمت رسان در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری این مراسم گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ص) به عنوان روز ازدواج ثبت شده است و برگزاری جشن وصال با این هدف و ترویج ازدواج آسان برگزار خواهد شد.

روحی ضمن اشاره به انتخاب زوجین این آئین از طریق کمیته امداد، بهزیستی، هیات رزمندگان اسلام و اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: زوجین از اقشار کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و دانشجویان هستند.

روحی دقیق با اشاره به اینکه 15 سری جهزیه نیز به این زوجین اهدا خواهد شد، اظهار کرد: در این مراسم به هر زوج مبلغ ۱٠ میلیون ریال و جهیزیه از قبیل پخچال، تلویزیون و فرش از سوی نهادهای مذکور اهدا می شود.

وی ضمن تقدیر از شهرداری، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد و معاونت پیروان عترت خواهران هیات رزمندگان شهرستان بندرانزلی گفت: امسال هشتمین سال است که این برنامه با مشارکت فعال ادارات و اقشار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آئین بزرگداشت جشن وصال، روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه سال جاری، در تالار گلکوه این شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 1273740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha