دانش‌آموزان زیارت‌اولی سمنان به مشهد مقدس اعزام شدند

اکبری از اعزام ۸۲ دانش‌آموز دختر زیارت‌اولی استان سمنان در قالب کاروان دوم به مشهد مقدس خبر داد و گفت: لازم است نوجوانان و جوانان برای رهایی از توطئه های دشمنان، با آرمان های ائمه اطهار(ع) بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، اسحاق اکبری-  رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به اعزام دانش‌آموزان زیارت‌اولی سمنان به مشهد مقدس گفت:هدف از برگزاری این اردو تقویت روحیه معنوی و ایجاد نشاط و شادابی و همچنین آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ غنی اسلامی و آداب زیارت است.

 

وی اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی و ورزشی را از جمله برنامه برنامه های این اردو عنوان کردوافزود: تربیت اجتماعی دانش آموزان مهم ترین رسالت سازمان دانش آموزی، است.

 

اکبری با اشاره به برنامه ریزی این اردوی زیارتی این اردو توسط سازمان دانش آموزی کشور اظهارداشت: در این مرحله از اردو ۸۲ دانش آموز دختر استان سمنان به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان تصریح کرد: این دانش آموزان از مدارس مختلف با اولویت مناطق محروم انتخاب شده اند که به مدت ۳ روز به مشهد مقدس اعزام شده و در اردوگاه ثامن الحجج(ع) اسکان داده می شوند.

 

وی با اشاره به آثار معنوی و فرهنگی این سفر و نتیجه مثبت آن بر عملکرد آموزشی دانش آموزان اظهار کرد: لازم است نوجوانان و جوانان برای رهایی از توطئه های دشمنان، با آرمان های ائمه اطهار(ع) بیشتر آشنا شوند.

 

اکبری اظهارکرد: کاروان اول زیارت اولی ها در اسفندماه سال گذشته به مشهد مقدس اعزام شد.

کد خبر 1273840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha