حفظ امنیت غذایی در جنگ ترکیبی / هدف دشمن سفره و فرهنگ مردم است

محمدی با بیان اینکه امروز سنگرامنیت غذایی است گفت : در جنگ ترکیبی هدف دشمن سفره و فرهنگ مردم است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، صالح محمدی درجلسه شورای فرهنگی و نماز سازمان جهاد کشاورزی گیلان اظهار کرد : در دوران جبهه ، نیروهای انقلابی در قالب جهاد فعالیت های گسترده ای داشتند و در این راه نیز به شهادت رسیدند.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس سنگر سازان بی سنگر برای جهاد ثبت شد گفت : از جهاد جامعه انتظارت خاصی دارد ، فرهنگ‌جهادی و مدیریت جهادی از جمله انتظارتی است که عوام دارند.‌

محمدی اذعان کرد : فرهنگ، دستوری و نگاه بالا به پایین نیست ، حوزه های مختلف دارد و بستگی به باور انسان و ریشه دلی دارد.
وی با تاکید بر اینکه هر فعالیت و کاری نیاز به فرهنگ دارد، اضافه کرد : همه ما بایستی در عمق فرهنگ و این باور را درک کنیم .
رئیس جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه جهاد گران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن فرهنگ جهادی را به تثبیت رساندن افزود : امروز سنگر ما امنیت غذایی است .

محمدی افزود : امروز جنگ فیزیکی به اتمام رسیده جنگ ترکیبی در قالب تهدیدهای و توطئه های اقتصادی و فرهنگی است در مقابله با این جنگ تلاش ها بایستی مضاعف شود .
وی با تاکید بر اینکه در حوزه های جنگ اقتصادی سفره های مردم نشانه گرفته شده است گفت : تهدید عرصه تولید و نارضایتی مردم از جمله اهدافی است که دشمن دنبال می کند.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه افزایش تولید و مهار تورم از سیکنالهای است که در عرصه های مدیریت جهادی است گفت : مدیریت جهادی در حوزه امنیت غذایی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.‌
وی اضافه کرد : سعی دشمن بر این است که شالیزارها کشت نشود و سفره مردم‌نیازمند به دیگر کشورها و خارج از مرزها باشد.‌

محمدی تصریح کرد : در بحث فرهنگی نیز با تهدیداتی روبه رو هستیم رسانه ها فرهنگ‌اصیل ایرانی را مورد هدف قرار داده اند در این بخش نیز برنامه های تدارک دیده شده و اجرایی شده است.
رئیس جهاد کشاورزی گیلان خاطر نشان کرد : موضوع برپایی نماز سر وقت در اداره و مسائل مربوط به آن با جدیت بیشتر پیگیری شود.‌

کد خبر 1273843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha