سازمانهای مردم نهاد در افزایش  مشارکت انتخابات نقش بسزایی دارند

طالبی با اشاره به ثبت ۴۰۱ سازمان مردم‌نهاد در استان خراسان جنوبی، گفت: سازمانهای مردم نهاد در افزایش رضایتمندی عمومی و مشارکت انتخابات نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی- امروز (۳۰ خرداد) در نشست سازمان های مردم نهاد استان با موضوع «جشنواره ملی طلایه‌داران شکوه ایران زمین» اظهار کرد: توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد استان در دستور کار است و مجوز برای گروه‌های واجد تخصص و تجربه لازم صادر می‌شود که برنامه‌های آنها عملیاتی و طبق اساسنامه مشخص باشد.

 

وی با اشاره به ثبت ۴۰۱ سازمان مردم‌نهاد در استان خراسان جنوبی ادامه داد: همه تلاش بر این بوده که اعتبارات تخصیص یافته بین سازمان‌های فعال توزیع شود.

 

طالبی با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند، تأکید کرد: در همه زمینه‌ها باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌‌نهاد استفاده شود و فرمانداران باید با سمن‌ها فعال در هر شهرستان ارتباط  و تعامل خوبی برای رفع مشکلات برقرار کنند.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: موضوع مالیات سازمان‌های مردم‌نهاد پیگیری شده که ارسال اظهارنامه برعهده تشکل‌های غیردولتی است اما اخذ مالیات از آنها نباید انجام شود.

 

وی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد یکی از بهترین مجموعه‌ها برای خنثی کردن جنگ ترکیبی و شناختی هستند.

 

طالبی با بیان اینکه در مسائل معیشتی و اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که با تلاش دولت سیزدهم و دیپلماسی فعال این مسائل به مرور حل خواهد شد، عنوان کرد: امسال ۲ انتخابات بسیار مهم پیش رو است و دشمن به طور ویژه تلاش دارد تا بر مشارکت و رقابت انتخاباتی تاثیر منفی داشته باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن و افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته دستاوردهای فراوانی داشته است که باید تبیین و اطلاع‌رسانی به موقع شود.

 

وی با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد در افزایش رضایتمندی عمومی و مشارکت انتخابات نقش بسزایی دارند، متذکر شد: اگر نوجوانان و جوانان تحت تاثیر القائات دشمن قرار می‌گیرد ناشی از کم‌کاری مسئولان بوده که دستاوردهای نظام و انقلاب را به خوبی تبیین نکرده‌اند.

 

طالبی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در دنیای حرف برای گفتن دارد، گفت: امروز عربستان نقطه وصل خود با آمریکا و رژیم صهیونیستی را قطع و به سمت ایران تمایل پیدا کرده چون ایران را محور مقاومت می‌داند و به نقش ایران در منطقه برای حمایت از مظلومان واقف است.
 

 

کد خبر 1273948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha