بزرگ‌‌ترین جشنواره حلال کانادا در عید قربان مهمان «ونکوور» خواهد بود

یکی از داغ‌ترین رویدادهای تابستان امسال در «ونکوور»، بزرگ‌‌ترین جشنواره حلال کانادا در عید سعید قربان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « dailyhive»، بزرگترین جشنواره غذای حلال کانادا، تابستان امسال به «سوری» باز می گردد.

 

یکی از داغ‌ترین رویدادها در تابستان امسال، این جشنواره غذایی است که مترو «ونکوور» می‌آید تا غیرمسلمانان را در فضایی شاد و طرب انگیز با فرهنگ‌های غذایی مسلمانان آشنا کند.

 

 این جشنواره در روزهای 28 و 29 ژوئیه، مصادف با عید سعید قربان در «هالند پارک» سوری برگزار می‌شود و تجربیات غذایی و فرهنگی مسلمانان را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

 

در بزرگ‌ترین جشنواره غذای حلال «ونکوور» که دارای ورودی رایگان است، بیش از 60 فروشنده غذاهای حلال حضور دارند.این جشنواره بر تنوع غذاهای حلال از سراسر جهان تمرکز خواهد کرد.

 

 

برگزارکنندگان این رویداد در بیانیه‌ای گفتند: ماموریت جشنواره غذای حلال «بریتیش کلمبیا» این است که میراث فرهنگی غنی و سنت‌های آشپزی متنوع غذاهای حلال را جشن بگیرد و در عین حال حس اجتماع و فراگیری را تقویت کند.

 

در این بیانیه آمده است: هدف ما ایجاد تجربه ای فراگیر است که طعم ها و غذاهای معتبر فروشندگان محلی غذای حلال را به نمایش بگذارد و تلاش می کنیم تا از طریق این جشنواره درک و قدردانی از غذای حلال و فرهنگ را ارتقا دهیم.

انتظار می رود بیش از 50 هزار نفر در جشن رایگان عید قربان شرکت کرده و غذاهایی از افغانستان، نیجریه، مکزیک، فرانسه، قرقیزستان، پاکستان، هند، فلسطین، لبنان، سوریه و غیره را امتحان کنند.

 

همچنین فعالیت‌های دیگری نیز در این جشنواره وجود خواهد داشت که از جمله می‌توان به نقاشی و چهره‌پردازی و برگزاری بازارچه فرهنگی با عرضه انواع کالاهای منحصربه‌فرد اشاره کرد.

کد خبر 1273981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha