تقویت هویت ملی از اولویت‌هاست

فائزی با بیان اینکه تقویت هویت ملی نیز از جایگاه ممتازی برخوردار است گفت : برهمین اساس، نیاز‌مند تلاش مضاعف برای ایجاد حس تعلق به ایران اسلامی و احساس عزت‌مندی افراد جامعه، به ویژه دانش‌آموزان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ،‌محمد فائزی امروز ( سه شنبه ۳۰ خرداد) درششمین جلسه مدیران‌کل اداره‌های آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: تقویت هم‌گرایی، هدف‌مند‌سازی برنامه‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه مدیران ذی ربط قرار گیرد .‌

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه سیاست‌های دستگاه متولی تعلیم و تربیت کشور بر پرهیز از تمرکز‌گرایی و اگذاری بخشی از تصمیم‌گیری‌ها به استان‌ها است گفت: این امر به بومی‌سازی برنامه‌ها و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها کمک‌می‌کند.
فائزی بر اهمیت برگزاری جلسه مدیران اداره‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود : این نشست‌ها برطرف‌سازی موانع و ارایه‌راهکار‌ها کمک می کند بر همین اساس نیز از دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات اعضای شورا بهره‌مند خواهیم‌شد.

وی به تشکیل کارگروه برای به‌روز‌رسانی و بومی‌سازی سند چشم‌انداز آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد : ارایه ۱۰ برنامه استانی، با تمرکز بر ۷ طرح تحولی از دستورات وزیر در این حوزه است.

فائزی اظهار‌کرد: توسعه زیرساخت‌ها، عدالت آموزشی و تقویت مدارس دولتی، بازطراحی نظام رصد شایستگی‌های معلمان، به‌کارگیری مدیران متعهد و انقلابی، از اهم موارد محسوب‌می‌شود.
وی دراین میان، بازنگری کتاب‌های درسی و گسترش مدارس فنی‌وحرفه‌ای امری مهم دانست و اضافه کرد:

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه تقویت هویت ملی نیز از جایگاه ممتازی برخوردار است خاطر نشان کرد : برهمین اساس، نیاز‌مند تلاش مضاعف برای ایجاد حس تعلق به ایران اسلامی و احساس عزت‌مندی افراد جامعه، به ویژه دانش‌آموزان هستیم.

کد خبر 1274029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha