«بازی، شادی، خلاقیت»، می تواند منجر به رشد مهارتی کودکان و نوجوانان شود

یکی از نویسندگان کتاب جدید «بازی، شادی، خلاقیت» گفت: کتاب پژوهشی «بازی، شادی، خلاقیت»، می تواند به عنوان کتاب رشد مهارتی کودکان و نوجوانان باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری تشریح برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان 1402 و رونمایی از کتاب جدید «بازی، شادی، خلاقیت» پیش از ظهر امروز سه شنبه 30 خرداد با حضور حامد علامتی مدیرعامل، محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید و فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مکان برگزار شد.

 

 

در این نشست «فاطمه آرام جان» یکی دیگر از نویسندگان کتاب جدید «بازی، شادی، خلاقیت» با اشاره به ویژگی های این کتاب پژوهشی گفت: از تمام بازی های این کتاب عکس و فیلم گرفته شده است و والدین و مربیان می توانند از آنها برای آموزش بهره ببرند؛  همچنین اهداف تمام بازی ها در 11 مورد مشخص و به صورت نمودار نشان داده شده است که والدین و مربیان بدانند که بازی ها صرفا بازی نیست و یادگیری است که در قالب آن هنر، ادبیات و ... را آموزش می دهد.

 

 

او با اشاره به اینکه بازی های کتاب جدید «بازی، شادی، خلاقیت» در همه محیط ها قابل آموزش و اجراست، اظهار کرد: یک بازی این کتاب می تواند در 4 فضا اجرا شود. گروه سنی مجموع بازی ها از 2 تا 99 ساله را دربر می گیرد.

 

 

فاطمه آرام جان تصریح کرد: بازی های کتاب جدید «بازی، شادی، خلاقیت» حتی در مهد کودک ها هم بازی شده است. ما درصدد رفع مشکل والدینی بودیم که دسترسی آنها به اسباب بازی کمتر است، در مناطق محروم که نیاز به اسباب بازی های خاصی است این بازی ها در هر محیطی بدون نیاز به وسیله خاص انجام می شود و اسم آن هم بازی، شادی و خلاقیت است.

 

 

او یادآور شد: در کتاب جدید «بازی، شادی، خلاقیت» بخش تجربه من خالی است با این هدف که مادر و مربی در آن یادداشت هایی را بنویسند و تجربه های خود را از بازی ها بیان کند؛ باید بگویم این کتاب می تواند به عنوان کتاب رشد مهارتی کودکان و نوجوانان باشد.

 

کد خبر 1274030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha