همایش فرهنگی دختران فاطمی در شیروان برگزار شد

به مناسبت سالرروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) که روز ازدواج نامگذاری شده، همایش فرهنگی دختران فاطمی در محل مصلی امام خامنه ای شیروان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، به مناسبت سالرروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) که روز ازدواج نامگذاری شده است، همایش فرهنگی دختران فاطمی عصر روز سه شنبه (۳۰ خردادماه) با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی و حضور پرشور جوانان و نوجوانان دختر که حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی خود قرار داده اند در محل مصلی امام خامنه ای شیروان برگزار شد.

 

در این مراسم فرهنگی، موکب حجاب به همت طلاب شامل بخش هایی از جمله بخش کار با کودک، عکاسی کودکان و نوجوانان و چالش به مناسب سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه(س) برگزار شد که در این چالش می بایست افراد شرکت کننده پاسخ خود را نوشته و به مسئول مربوطه تحویل می دادند که با عنایت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد.

 

سخنرانی کوتاه در خصوص ازدواج سالم و تجلیل از تعدادی از دختران نمونه از جمله برنامه های همایش فرهنگی دختران فاطمی بود.

 

اول ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج پر برکت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است. در تقویم رسمی ایران، سالروز ازدواج فرخنده و مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است.

 

 این روز خجسته به دلیل برکت ازدواج این دو معصوم گرانقدر تاریخ مناسبی برای زوج‌های جوان است تا جشن ازدواج خود را در این روز برپا کرده و با پیوند زدن دل‌های خود به زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، شادی خود را با این روز مبارک همزمان کنند.

 

کد خبر 1274051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha