خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به اهالی شهرک امام رضا(ع) شیروان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان گفت: گروه جهادی مدافعان سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امام حسن (ع) به اهالی شهرک امام رضا (ع) واقع در بخش سرحد این شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه داد.

ابوالفضل باقری- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: یک تیم فوق تخصص جهت ارائه خدمات درمانی و آموزشی رایگان به شهرک امام رضا(ع) از توابع بخش سرحد این شهرستان اعزام شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: این تیم شامل (فوق تخصص روماتولوژی و متخصص داخلی، فوق تخصص ریه، دندانپزشک و پزشک عمومی، روانشناس و خدمات پرستاری) بودند که به مدت یک روز در این منطقه از شهرستان مستقر شدند.

 

باقری عنوان کرد: در این خدمت جهادی که توسط بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت 400 نفر از اهالی شهرک امام رضا(ع) این شهرستان از خدمات درمانی و دارویی رایگان برخوردار شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان بیان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی با بهره‌گیری از توانمندی مدافعان سلامت و فعالان حوزه بهداشت و درمان طی چند سال گذشته خدمات متفاوتی را به جامعه هدف ارائه کرده است و بر این اساس پویا بودن و تصمیم ‌سازی برحسب شرایط زمانی و مکانی و نیاز کشور را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

باقری افزود: یکی از ویژگی‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی به‌ کارگیری تمام گروه ها اعم از پزشکان، پرستاران، گروه‌های مامائی، بهداشت، روانشناس و تغذیه است.

 

وی اضافه کرد: این تیم های درمانی هرهفته به یک منطقه استان اعزام می شوند.

 

 

کد خبر 1274089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha