هشدار شورای اوقاف قدس نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی

به دنبال حمله نظامیان صهیونیستی به نمازگزاران و معتکفین در مسجدالاقصی، شورای اوقاف اسلامی قدس نسبت به خطر هدف قرار دادن این مسجد هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المملکه، شورای اوقاف اسلامی قدس در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه دوشنبه نیروهای اشغالگر صهیونیستی تمامی کارگران شیفت در مسجدالاقصی اعم از نگهبانان، آتش نشانان و تکنسین های تعمیر و نگهداری را به زور مجبور به ترک این مسجد کردند و در اقدامی خطرناک آن را به پادگان نظامی تبدیل کردند.

 

این شورا افزود: نظامیان صهیونیستی همچنین به صورت خودسرانه به مسجد قبلی حمله کرده و زنان و مردانی که در دهه اول ذی الحجه در اعتکاف بودند، مورد ضرب و شتم قرار دادند و به آنان اهانت کردند و تعدادی از جوانان را بازداشت کردند.

 

شورای اوقاف اسلامی قدس تاکید کرد: استفاده از زور در برابر نمازگزاران و کارکنان اداره اوقاف اسلامی قدس هتک حرمتی است که به صورت مستقیم مترکب می شوند و به دنبال انتشار نفرت افکنی و کشاندن جهان به جنگ مذهبی هستند.

 

این شورا تاکید کرد: اداره اوقاف و امور اسلامی  قدس مسجدالاقصی منحصراً مسئولیت مسجدالاقصی است و این مکان به مسلمانان تعلق دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: شورا و همه کارکنان، اهالی قدس و مسلمانان نگهبانان وفادار مسجدالاقصی خواهند بود و متعهد به حفاظت و دفاع از آن به عنوان مسجدی کاملاً اسلامی و غیرقابل قبول هستند که تقسیم پذیر نیست.

کد خبر 1274098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha