واگذاری ۹۷ قطعه زمین به خانواده های داری ۳ فرزند در شهر امیر کبیر اراک

در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۹۷ قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر به خانواده‌های دارای سه فرزند واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی( ع) و فاطمه زهرا (س) و همچنین اهدا زمین به خانواده های داری سه فرزند در شهر امیرکبیر، ضمن تبریک این پیوند آسمانی گفت: الگو گیری از سیره و منش حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) سبب حرکت خانواده ها در مسیر صحیح و سعادت و سلامت می شود.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به واگذاری 97 قطعه زمین مسکونی در شهر جدید امیر کبیر به خانواده های دارای 3 فرزند، بیان کرد: اهدا زمین با خانواده ها از سیاست های دولت در راستای خانه دار شدن همه اقشار جامعه است که در حال پیگیری است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در چند نقطه استان واگذاری‌ها زمین به خانواده های هدف در حال انجام است، ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا تمام خانواده‌های جامعه هدف تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در راستای قانون حمایت از طرح افزایش جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، در ۱۴ ماهه گذشته ۱۴ هزار فقره وام ازدواج و حدود ۲۰ هزار فقره وام فرزندآوری در استان پرداخت شده است، اظهار کرد: استان مرکزی در این زمینه جزو استان‌های پیشتاز و سه استان اول کشور است.

 

مخلص الائمه همچنین با بیان اینکه ۱۸ بانک استان در این زمینه تعامل و همکاری لازم را داشته‌اند، بیان کرد: ظرفیت بسیار مناسبی در شهر جدید امیرکبیر برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار موسوم به خانه‌های ویلایی وجود دارد و به طور حتم این شهر در آینده توسعه پیدا می‌کند.

کد خبر 1274153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha