ثبت نام خواهران در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» چهارمحال و بختیاری آغاز شد

حجت ‌الاسلام کرمی از ثبت نام خواهران در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» خبر داد و گفت: این طرح در تابستان امسال و ویژه برادران رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۲ برگزار می شود.

حجت ‌الاسلام رسول کرمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ثبت نام خواهران در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» چهارمحال و بختیاری آغاز شده  است و تا ۵ تیرماه سال جاری ادامه دارد.

 

مجری طرح قرآنی طاووس بهشتیان در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح در تابستان امسال و ویژه برادران رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۲ طی ۵۰ روز و به‌ صورت‌ ۲۴ ساعته «شبانه و نیمروزی» در بخش های فرهنگی، تفریحی و تربیتی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: نوجوانان و جوانان شرکت کننده در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی اسلامی و کارگاه ‌های تخصصی روخوانی باهم به رقابت می پردازند.

 

مجری طرح قرآنی طاووس بهشتیان در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حفظ تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه از دیگر رشته های است که در دستور کار طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در چهارمحال ‌و بختیاری قرار دارد.

 

وی بابیان اینکه علاقه مندان برای ثبت نام در طرح قرآنی طاووس بهشتیان باید تا ۵ تیر سال جاری با شماره همراه ۰۹۱۳۶۷۶۳۴۵۷ تماس بگیرند ابراز کرد: این دوره از مسابقات از ۱۱ تیر تا پایان مرداد سال جاری در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار می شود.

 

کد خبر 1274228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha