برپایی نمایشگاه دستاوردها و عملکرد فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی ملایردر نماز جمعه

حجت الاسلام نجفی گفت: نمایشگاه دستاوردها و عملکرد فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی ملایر در نماز جمعه ملایر همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی برپا می شود

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر با اشاره به اینکه اول تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل در سال 1360 گفت: با توجه به این روز و هفته  برنامه های مختلفی در تبلیغ و اطلاع رسانی دینی  در سطح کشور  برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: از آنجایی که سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است و زیر نظر مقام معظم رهبری یکی از رسالت هایش مردمی سازی تبلیغ است و برنامه های فرهنگی ،تبلیغی و دینی را باید در راستای مردم سازی سوق دهد .

وی تصریح کرد: با توجه به این  سیاست و با توجه به وظایف  سازمان تبلیغات اسلامی  در شهرستان ملایر نیز سعی کردیم بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و دینی را برعهده  مردم و  گروه های  مردمی و مجموعه دینی  قرار بدیم و در واقع ما تسهیلگر باشیم.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه  سازمان تبلیغات می‌تواند تسهیلگر برای انجام عملیات های فرهنگی  باشد  گفت: لذا این برنامه های فرهنگی که توسط مجموعه های مردم و گروه‌های مردمی در شهرستان ملایر شکل می گیرد حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از گذشته نیز برنامه های که به صورت مردمی شکل گرفته سازمان تبلیغات با تسهیل گری و حمایت  تاثیرگذار بوده و امیدواریم همچنان بتوانیم این  مجموعه ها را کمک  کنیم.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ده ها برنامه  مختلف در هفته تبلیغ  و اطلاع رسانی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همزمان با اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی مجموعه تبلیغی شهرستان ملایر به مقام شامخ شهدای شهرستان و علمای بزرگ حوزه تبلیغ ادای احترام کرده و با حضور در گلزار مطهر شها و علما عطر افشانی و غبارروبی این قبور مطهر را خواهیم داشت.

 وی با اشاره به همزمانی هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و روز اصناف  گفت: دیدار با بازاریان و اصناف و تقدیر از تعدادی از اصناف و بازاریان عرصه تبلیغ از دیگر برنامه های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در ملایر است.

 حجت الاسلام نجفی به  حضور شبکه تبلیغی ملایر در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه عملکرد حوزه تبلیغی شهرستان نمایشگاه دستاوردها و عملکرد فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی ملایر و برپایی ایستگاه های صلواتی در نماز جمعه توسط شبکه تبلیغ و غرفه پاسخگویی به سوالات  را خواهیم داشت.

وی حضور شبکه  تبلیغی در مساجد و حسینیه ها ، دیدار با خانواده معظم شهدای تبلیغ و تجلیل از این خانوده ها ، دیدار با امام جمعه و فرماندار و ارائه گزارشی از اقدامات  و فعالیت های تبلیغی را از دیگر برنامه های این هفته در ملایر برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از شاکله های حوزه تبلیغ بانوان هستند  در حوزه بانوان  نیز نشست های هم اندیشی و همفکری بانوان  وبرگزاری  برنامه‌های قرآنی در سطح مساجد توسط واحد قرآنی و نشست با اصحاب رسانه  را خواهیم داشت.

کد خبر 1274230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha