آموزش مهارت‌های فنی به بچه‌های مسجد در طرح تابستانی «نور»

طرح تابستانی« نور» با هدف آشنا کردن نوجوانان با مهارت‌های فنی، تقویت پایه‌های مذهبی، تربیتی و استعدادیابی به همت کانون فرهنگی هنری «شهید باکری» مسجد چهارده معصوم(ع) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، طرح تابستانی «نور» در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان به همت کانون فرهنگی هنری «شهید باکری» مسجد چهارده معصوم (ع) ورامین اجرا می شود.

 

این طرح با هدف آشنایی نوجوانان با مهارت های فنی، فرهنگی، هنری و ورزشی و تقویت پایه های مذهبی و تربیتی و استعدادیابی نوجوانان در حوزه های مختلف در فضایی شاد و صمیمی و با حضور مربیان متخصص در این کانون فرهنگی هنری اجرا می شود.

 

کلاس های آموزش رایانه، گرافیک و طراحی سایت، چرتکه و اوریگامی، آموزش مداحی و قرآن، استخر، فوتسال و فوتبال چمنی، اردوهای متنوع مشهد، قم و زیارت کربلا در اربعین حسینی، مشاوره خانواده و مشاوره تحصیلی و کارگاه های هنری شامل نقاشی، طراحی، خوشنویسی و سفالگری هم در قالب این طرح اجرا می شود.

 

 

 

 

از دیگر برنامه های تدارک دیده شده از سوی کانون شهید باکری مسجد چهارده معصوم(ع) برای ایام اوقات فراغت تابستان، برگزاری دوره آموزشی «صفر تا صد طراحی سایت» با وردپرس است، این دوره آموزشی به منظور برندسازی، کسب درآمد، زمینه ورود به بازار کار برای جوانان و نوجوانان و ارتقای مهارت های نرم افزاری با حضور مربیان متخصص در این حوزه برگزار می شود.

 

 

 

همچنین مهارت های فنی شامل نصب و راه اندازی سیستم تهویه، جوشکاری، مکانیک خودرو و برق ساختمان، کلاس های نمونه دولتی و آمادگی المپیاد، طرح های مطالعاتی حقوقدان جوان و آموزش زبان عربی ویژه سفر اربعین حسینی برای بزرگسالان از دیگر برنامه های اوقات فراغت تابستان کانون شهید باکری برای نوجوانان است.

 

کد خبر 1274255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha