جشن ازدواج ۴۰ زوج فرهنگی گلستان برگزار شد

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن ازدواج ۴۰ زوج فرهنگی استان گلستان امروز (چهارشنبه ۳۱ خرداد) در کانون طه گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن ازدواج 40 زوج فرهنگی استان گلستان امروز (چهارشنبه 31 خرداد) با حضورآیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهر گرگان، غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در کانون طه گرگان برگزار شد.

 

سیدرضا نظری در این مراسم با تبریک برگزاری جشن ازدواج این زوج های فرهنگی، گفت: در سال گذشته در بین بسیاری از همکاران فرهنگی ما امر ازدواج شکل گرفت و امروز هم در خدمت زوجین فرهنگی هستیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: این اداره کل برگزاری جشن ازدواج همکاران فرهنگی  را در دستور کار خود قرار داده و در سال های آینده نیز چنین جشن هایی را برگزار خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: تشکیل خانواده از بسیاری از آسیب های جامعه جلوگیری می کند و سبب کاهش آن می شود.

 

در این مراسم، از 40 زوج فرهنگی استان گلستان که در سال گذشته به عقد یکدیگر در آمده بودند تجلیل شد و  خطبه عقد یکی از زوج های جوان توسط آیت الله نورمفیدی قرائت شد.

 

اجرای گروه سرود دانش آموزی آوای رضوان، اجرای موسیقی و استندآپ کمدین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

کد خبر 1274258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha