حضور چهار عضو جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در مسابقات سراسری قرآنی

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: چهارتن از اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان شیروان جهت رقابت در مرحله کشوری مسابقات قرآنی به تهران اعزام شدند.

محسن نوروزی -مدیر جمعیت هلال احمر شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این مرحله از مسابقات در استان تهران در رشته های حفظ، نهج‌البلاغه، ترتیل و قرائت قرآن کریم برگزار خواهد شد و کسانیکه موفق به کسب مقام استانی شدند در آن شرکت خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: از این شهرستان سیمین دلاور در رشته حفظ، احمدرضا دبدبه در رشته ترتیل، عبدالله نوری زاده در رشته قرائت و حفظ و ابوالفضل دامود در رشته قرائت و ترتیل به استان تهران اعزام شدند.

 

نوروزی عنوان کرد: شرکت کنندگان این شهرستان تاکنون موفق به کسب مقام های خوبی در سطح استانی و کشوری شده اند و امید می رود جهت شرکت به این مسابقات کشوری مجدد موفق به کسب مقام های برتر شوند.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: از افرادی که موفق به کسب مقام استانی مسابقات قرآنی شدند تجلیل به عمل آمده و با توجه به ظرفیت، علاقه، پتانسیل و توانمندی آنان شاهد کسب روز افزودن موفقیت های آنان خواهیم بود.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1274278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha