دولت سیزدهم تنها دولتی است که برنامه ‌محور حرکت می کند

مرتضوی گفت: دولت سیزدهم تنها دولتی است که پس از سکانداری مدیریت اجرایی کشور، برنامه‌محور حرکت کرد و سند تحولی در آغازین روزهای تشکیل دولت تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سید صولت مرتضوی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری که با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار داشت: اجرای برنامه های رئیس جمهور سبب شد تا دشمنان همه گزینه های خود را از روی میز بردارند و به تعامل عادلانه تن بدهند و در همین راستا همه مخالفان نظام جمهوری اسلامی به موافق تبدیل شدند.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مورد توجه سایر کشورها قرار گرفته و این امر سبب می شود که ایران اسلامی در سال ۱۴۰۲ به ثبات اقتصادی برسد.

 

وی ادامه داد: احداث یک میلیون واحد در سال، ایجاد یک میلیون فرصت شغلی، ارتقای سطح سلامت و افزایش امید به زندگی و توسعه متوازن و عادلانه، افزایش صادرات غیرنفتی از اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت مردمی سیزدهم است که تاکنون روی ریل پیشرفت بوده ایم.

 

مرتضوی گفت: دولت سیزدهم تنها دولتی است که پس از سکانداری مدیریت اجرایی کشور، برنامه‌محور حرکت کرد و سند تحولی در آغازین روزهای تشکیل دولت تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سند تحولی دولت سیزدهم افزود: این سند متناسب با سند چشم‌انداز، سند توسعه ششم، سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و اسناد آمایش سرزمین در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، سیاست خارجی تعریف و تدوین شده است.

 

مرتضوی به ایجاد اشتغال که یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه در تلاش است تا با ایجاد اشتغال از مهاجرت مردم و جوانان در برخی از استان ها مهاجرفرست جلوگیری کند و در خاک ایران مشغول به کار شوند.

 

وی اظهار داشت: اجرای عدالت راس کار دولت سیزدهم و در دستور کار آیت الله رئیسی است و این مهم جزء برنامه های با اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 

کد خبر 1274280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha