حمایت از طرح و ایده های خلاقانه در حوزه کتاب و کتابخوانی

حجت الاسلام محقی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از طرح ها و ایده های خلاق در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی که به همت کانون های شهرستان بیرجند در سطح پارک های جوار مساجد اجرایی شوند، حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ ریزی فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد شهرستان بیرجند در پارک‌ها همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی امروز پنج شنبه (۱ تیر) با حضور مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی و جمعی از مدیران کانون‌ها برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام علی محقی-سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری خراسان جنوبی- در این جلسه با اشاره به اينکه کانون‌هایی که در مجاورت مساجد هستند ظرفیت خیلی خوبی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند، افزود: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از طرح ها و ایده های خلاق در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی که به همت کانون های شهرستان بیرجند در سطح پارک های جوار مساجد اجرایی شوند، حمایت می شود.

 

بر اساس این گزارش، ۱۵ کانون فرهنگی هنری شهرستان بیرجند که در جوار پارک‌ها قرار دارند، مقرر شده است در هفته کتاب و کتابخوانی با برنامه‌ها و ایده‌های فرهنگی، در راستای تقویت و ارتقای سرانه مطالعه گام‌هایی بردارند.

 

در این جلسه‌،‌ مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به بیان مشکلات پارک‌ها و بوستان‌های جوار مساجد خود پرداختند. مقرر شد که مهمترین‌ طرح‌ها وایده‌های ارسالی درخصوص اجرای برنامه‌های غنی بعد از پالایش، به منظور اجرایی شدن حمایت شوند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1274286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha