هفته قوه قضاییه فرصتی برای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی است

رمضان حقانی گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی است تا همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از آرمان های شهدا، گام های بلندی در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱ تیرماه) همزمان با اولین روز از هفته قوه قضاییه با حضور مسیولین قضایی و دیگر مسئولین شهرستان جیرفت قبور مطهر شهدا گلباران شد.

رمضان حقانی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هر ساله در تقویم جمهوری اسلامی ایران یکم تا هفتم تیرماه به مناسبت شهادت دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر به نام هفته قوه قضاییه نامیده شده است.

معاون دادگستری شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: هدف از حضور ما در اولین روز از هفته قوه قضاییه در گلزار شهدا، تجدید پیمان با آرمان های شهدا و میثاق با آنها است.

رییس دادگاه کیفری ۱ شهرستان جیرفت با بیان اینکه همه ما امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که بهترین زمان زندگی خود را در جبهه ها سپری کرده و به فیض شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: هفته قوه قضاییه فرصتی است تا همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از آرمان های شهدا، گام های بلندی در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی بردارند.

کد خبر 1274297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha