یکی از برنامه‌های توسعه‌ای دولت ساخت مسکن برای آحاد جامعه است

مرتضوی مهمترین برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت را ساخت مسکن برای آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: این امر در سال های گذشته مورد مغفول مانده بود و تعداد زیادی از مردم بدون مسکن بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سید صولت مرتضوی امروز (پنجشنبه ۱ تیر) در بازدید از طرح‌های احداث مسکن کارگری شهرستان بروجن اظهار داشت: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای دولت ساخت مسکن برای آحاد جامعه است و این امر در سال های گذشته مورد مغفول مانده بود و تعداد زیادی از مردم بدون مسکن بودند.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از وظایف مهمی که بر دوش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساخت مسکن است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم مقرر شد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در کل کشور ساخته و تحویل مردم شود.

 

وی با بیان اینکه بخشی از تعهد ساخت واحدهای مسکونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است و مابقی طی سال های آینده تکمیل و تحویل مردم می شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ماندگاری که در شهرستان بروجن اتفاق افتاده ساخت مسکن توسط خیران و تحویل آن به کارگران است.

 

مرتضوی بابیان اینکه خیرانی که قدم خیر برای مردم کشور خود برمی دارند قطعا برکات زیادی در زندگی و کار خود می بینند گفت: احداث مسکن برای زوجین و جوانان کارگر در شرکت ها و بخش های خصوصی یک حرکت خداپسندانه و تربیتی است که در آینده خیران جوان امروز این اقدام خداپسندانه را ادامه می دهند.

 

بازدید از پروژه ۴۰ واحدی تعاونی مسکن کارگران شهرستان بروجن از دیگر برنامه های وزیر تعاون بود و دستورات لازم برای رفع مشکل و تامین تسهیلات این واحد با بانک عامل هرچه زودتر برطرف شود.

 

کد خبر 1274380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha