دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی شکست خورده است

مرتضوی بابیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی شکست خورده است گفت: دولت مردمی سیزدهم با همراهی مردم و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمن را با شکست مواجه کرده است و امروز با مهار تورم و تامین نیازهای مردم در مسیر رشد اقتصادی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سید صولت مرتضوی در شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم با همراهی مردم و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمن را با شکست مواجه کرده است و امروز با مهار تورم و تامین نیازهای مردم در مسیر رشد اقتصادی قرار دارد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تبیین شعار «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر انقلاب اسلامی در نشست با کارگزاران نظام اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تحقق شعار سال به طور جد در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته است.

 

وی مهار تورم را یکی از اصلی ترین برنامه های اجرایی دولت سیزدهم عنوان کرد و بابیان اینکه لازمه رشد تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است گفت: یکی از برنامه های مهم دیگر دولت سیزدهم مهار تورم القایی و انتزاعی است که متاسفانه در سال های گذشته رخ داده است.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم نرخ بیکاری در کشور به ۵۰ درصد رسیده بود که با تدابیر آیت الله رئیسی رئیس جمهور این تورم در اسفند ۱۴۰۰ به ۳۲ درصد کاهش یافت.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: عبور از بحران اقتصادی اصلاحاتی یکی دیگر از اقدامات دولت مردمی سیزدهم است که با تلاش مسئولان این بحران در حال گذار بود که دشمن با جنگ ترکیبی که در کشور به راه انداخت درصدد بود تا در سطح جامعه القای ناتوانی در تامین نیازهای مردم و بی‌ثباتی در بازار را شکل دهد اما با تلاش های مسئولان دولت سیزدهم به ویژه در عرصه سیاست خارجی بر این جنگ ترکیبی دشمن نیز فائق آمدیم.

 

وی بابیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران بالای یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت صادرات می‌کند گفت: بخشی از فروش و درآمد نفتی کشور کسری صندوق بازنشستگی با مبلغ ۴۰۰ هزار میلیارد تومان و کسری صندوق ‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی با مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان را جبران کردیم.

 

مرتضوی با اشاره به اینکه دیپلماسی عمومی در دولت سیزدهم موفقیت ‌آمیز بوده است گفت: شکستن استیلای دلار بر اقتصاد جهان، فروریختن هژمونی آمریکا و عضویت ایران در پیمان شانگهای بعد از ۱۷ سال از دستاوردهای مهم سیاست خارجی دولت مردمی سیزدهم بوده است.

 

وی بابیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بیشماری است تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری منابع غنی آب و خاک و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد و با توجه به اینکه در نزدیکی با مخازن نفت ‌خیز کشور است از ظرفیت و مزایایی ویژه ای برخوردار است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

 

کد خبر 1274423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha