محصول ایجاد عدالت در کشور تامین آرامش و آسایش برای ملت خواهد بود

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: محصول ایجاد عدالت در کشور تامین آرامش و آسایش برای ملت خواهد بود، ما نسبت به بی حجابی بی تفاوت نیستیم و خواستار بهبود این وضعیت کنونی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید عدالت و اندیشه شهید آیت الله بهشتی قرار داریم، اظهار داشت: شهید بهشتی یک یار با وفا، مطیع امر ولایت، دانشمند با فضیلت، عارف توانمند تاریخ ایران بود.

وی افزود:‌ محصول ایجاد عدالت تامین آرامش و آسایش برای ملت است، شهید آیت الله بهشتی یک انسان مخلص بودند که طراح مهندسی قضایی اسلامی بودند.

حجت الاسلام اسماعیلی توطئه های دشمنان را علیه جمهوری اسلامی بسیار با نقشه دانست و تصریح کرد: دشمن با همه خباثتی که دارد، شناخت خوبی نسبت به نیروهای موثر دارد، شاید ما نسبت به آنها آگاهی و شناخت نداشته باشیم ولی دشمن خیلی هدفمند است و آنها را می شناسد.

امام جمعه قرچک وظیفه خطیر دستگاه قضایی را گوشزد کرد و بیان داشت: قوه قضائیه وظیفه اش احقاق حق حقوق مردم است، اهمیت این قوه طبق تعبیر امام قضاوت عادلانه اسلامی است و باید حقوق دانان آن به مبانی دینی اسلام آگاهی داشته باشند.امروز توقع مردم از دستگاه قضایی رسیدگی به وضعیت کنونی حجاب است، باید جلوی این حجمه را بگیرید، البته فقط نبایستی از دستگاه قضا توقع داشت، مجموعه های فرهنگی، سیاسی، انتظامی باید همراه دانشگاه قضا باشند.

وی ادامه داد : در همین ایام جلسات مختلفی وجود دارد، مردم عزیز! نه دولت و نه دستگاه قضایی نسبت به بی حجابی بی تفاوت نیستند قطعا در این جنگی که دشمن به راه انداخته است ما پیروز خواهیم بود،نیروی انتظامی با هیچ کسی تا کنون برخورد فیزیکی نداشته است، چرا که در همین حین کسی فیلمی بگیرد و دشمنان سو استفاده کنند ولی با استفاده از دوربین مدار بسته افراد خاطی و هنجارشکن شناسایی شدند و با آنها قطعا برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اشاره به مشکلات و معضلات اجتماعی گفت: ما نسبت به بی حجابی بی تفاوت نیستیم و خواستار بهبود این وضعیت کنونی هستیم.

کد خبر 1274439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha