برخی ها در جامعه با انتشار دروغ و تحریف واقعیت ها، ایمان و امید مردم را نشانه رفته اند

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت: کسانی‌که امروز در جامعه با انتشار دروغ و تحریف واقعیت ها، ایمان و امید مردم را نشانه رفته اند باید محاکمه و با آنها برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:  در آستانه سالروز شهادت امام باقر علیه السلام قرار داریم شهادت این امام همام  را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز حادثه هفتم تیر و شهادت ۷۲ تن از یاران امام خصوصا شهید مظلوم شهید بهشتی قرار داریم، گفت: به روح و روان پاک این شهدا درود می‌فرستیم و طلب علو درجات را مسئلت می‌نمایم، همچنین هفته قوه قضائیه را خدمت همه عزیزان در دستگاه قضا تبریک و خدا قوت عرض می‌نمایم، امروز عده ای با استفاده از فضای باز مجازی روح و روان مردم را آلوده می‌نمایند از دستگاه قضائیه انتظار می‌رود همانطور که با برهم زنندگان امنیت اجتماعی برخورد می‌کنند با بر هم زنندگان امنیت روانی برخورد قاطع نمایند.
امام جمعه خیرآباد افزود: اگر ایمان و امید دو رکن پیشرفت و نیاز جامعه اسلامی ما است کسانی‌که امروز در جامعه با انتشار دروغ و تحریف واقعیت ها، ایمان و امید مردم را نشانه رفته اند باید برخورد گردد.
حجت الاسلام طزری با اشاره به روز عرفه بیان کرد: روز عرفه روز شناخت و عرفان است روز عرفه فرصت دیگری است که خداوند به جاماندگان ماه مبارک رمضان عنایت فرموده است، روز عرفه روز ابراز نیاز و فقر و نداری بدرگاه بی نیاز مطلق است. وی خاطرنشان کرد: هرچه انسان در پیشگاه خداوند اظهار فقر و نداری کند آبرو می‌گیرد یا به‌عبارتی میزان قرب ما در پیشگاه خداوند بسته به میزان اظهار فقر و نداری ما در نزد خداوند است‌.
خطیب جمعه خیرآباد در بخش دیگری از خطبه ها، گفت: هر چه روزها جلوتر می‌رود زوال و ضعف رژیم غاصب بیشتر نمایان می‌شود، در چند روز گذشته در کرانه غربی در جنین نیروهای رژیم غاصب در دام رزمندگان مقاومت گرفتار می‌شوند و رژیم غاصب برای نجات آنان بعد از ۲۰ سال مجبور به بمباران محل با استفاده از نیروی هوایی می‌شود.
وی افزود: امروز از طرفی وحدت همه گروهای فلسطینی با توجه به الگو گیری از وحدت کشورهای محور مقاومت باعث شده است که رژیم غاصب از همه جهت در محاصره قرار گیرد و در صورت هرگونه تعدی با پاسخ هوشمندانه گروه های مقاومت در فلسطین مواجه شود.
 

کد خبر 1274441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha