دعای عرفه تجلی ذکر خدا از لسان سیدالشهدا(ع) است

حجت الاسلام مصلی نژاد گفت: دعای عرفه تجلی ذکر خدا از لسان سیدالشهدا(ع) است و باید این دعا را قدر بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمد مصلی نژاد امروز جمعه (۲ تیر) با اشاره به روز عرفه روز دعا و نیایش گفت: دعای عرفه تجلی ذکر خدا از لسان سیدالشهدا(ع) است و باید این دعا را قدر بدانیم.

 

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به سالروز شهادت‌ مسلم و هانی از این دو نفر به عنوان شهید جهاد تبیین یاد کرد و همچنین به همزمانی عرفه با شهادت شهید بهشتی و یارانش افزود: شهدای هفتم تیرماه شهدای بصیرت و جهاد تبیین هستند.

 

وی بیان کرد: ایمان و امید دو شاخصه عظیم حرکت امام خمینی(ره) بود که با وجود شهادت 72 تن از یارانش اما حرکت و مسیر انقلاب ادامه پیدا کرد.

 

حجت الاسلام مصلی نژاد با تاکید براینکه به تعبیری الطاف خفیه الهی در هفتم تیرماه رخ داد و آن تقویت حرکت انقلاب بود، اظهار کرد: گذر از فتنه هایی که هر کدام چنان سهمگین بود که می توانست یک دولت را سرنگون کند جز با عنایت الهی و لطف خفی پروردگار حاصل نمی شود.

 

وی همچنین با اشاره به جانبازی وجود نازنین رهبری انقلاب در حادثه ششم تیرماه خاطرنشان کرد: این لطف الهی بود که وجود ایشان بمانند و در خط مقدم جهاد فی سبیل الله باشند.

 

امام جمعه موقت جهرم با تاکید بر لزوم تحقق منویات رهبری گفت: رهبری انقلاب مطالباتی همچون تولید، اشتغال، جهاد تبیین و خط قرمزهایی همچون مبارزه با فساد، نفوذ و... داشته اند که باید به آن پایبند باشیم.

 

کد خبر 1274444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha