جمهوری اسلامی ایران در موضع حمایت از نیروهای مقاومت قدمی کوتاه نخواهد آمد

حجت الاسلام محمدیان، دوری جستن از صهیونیست را خط قرمز ما دانست و گفت: اصل راهبری و مهم مسئله مقاومت و مسیر مقاومت، ایستادگی در برابر رژیم سفاک صهیونیستی است و جمهوری اسلامی ایران در موضع حمایت از نیروهای مقاومت در فلسطین قدمی کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲ تیر) با بیان اینکه هیچ حجابی برای انسان بین خودش و خداوند متعال ظلمانی تر از نفس و هوای نفسانی نیست، اظهار کرد: و هیچ وسیله ای برای از بین بردن هوای نفس، قوی تر از «قرب الهی» نیست.

وی افزود: «علامه جعفری» خودپرستی را از بت پرستی بدتر می دانستند و زیرا کسی که خودبینی داشته باشد خدا را نمی بیند.

محمدیان تصریح کرد: در مکتب غرب نسخه ای که برای بشریت نوشتند(انسان محوری) خودپرستی، و ندیدن خداست.

وی این امر را به دلیل عدم معرفت و شناخت عنوان کرد و گفت: تقوا راه سعادت انسان در دنیا و عقبا است تا پر پرواز به ملکوت پیدا کند.

محمدیان در ادامه آغاز دهه امامت و دهه ای که منتهی می شود به عید سعید اکبر، عید غدیر خم و ولایت مولا امیرالمومنین(ع) را تبریک گفت و اظهار کرد: از عید قربان تا عید غدیر به دهه ولایت نامگذاری شده است که می بایست از این منابع نور، ائمه اطهار(ع) استفاده کنیم.

وی همچنین فرا رسیدن هفتم تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را گرامیداشت و گفت: این یاران انقلاب به دست گروه نفاق به شهادت رسیدند و صداقت و عهدی که در پای اسلام، انقلاب و آرمان هایی که داشتند با خونشان اثبات کردند و این هفته نیز به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

محمدیان تصریح کرد: این هفته فرصت خوبی برای بیان عملکردها و برنامه های پیش روی قوه محترم و مهم قضاییه است.

وی در اهمیت قوه قضاییه با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که قوه قضاییه را پیش قراولان مسئله عدالت دانستند، افزود: به قدری این مسئله مهم است که رهبری فرمودند«باید آرمان قوه قضاییه ما این باشد که ملجاء و پناه هر کسی باشد که حقی از او سلب و ظلمی بر او واقع شده است و این امید را داشته باشد که اگر به قوه قضاییه و قضات این نظام پناه ببرد حقش را از کسی که به او اجحاف کرده بستانند»

محمدیان در ادامه به دیدار رهبری با گروه های جهادی و مقاومت فلسطین اشاره و اذعان کرد: فعالیت در حوزه دیپلماسی و ارتباط با کشورهای همسایه و... اگر باعث عزتی در دنیا شده همه به برکت وجود رهبری است.

وی گفت: حضور نیروهای جهادی مقاومت و حماس و دیگر نیروهای جهادی این پیام را به کشورهای غربی و منطقه داد که ما در مسئله راهبردهای کلان خود منافع کشور را در نظر میگیریم و با هر کشوری غیر از کشور منحوس صهیونیستی ممکن است مراوده،  مناسبات و معامله و قراردادهایی داشته باشیم.

محمدیان، دوری جستن از صهیونیست را خط قرمز ما دانست و بیان کرد: هم دین ما و هم آرمان ها و اصول این انقلاب اجازه نخواهد داد ارتباطی با این رژیم داشته باشیم و این پیام را به کشورهای منطقه خواهد داد که اصل راهبری و مهم مسئله مقاومت و مسیر مقاومت، ایستادگی در برابر رژیم سفاک صهیونیستی است.  

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در موضع حمایت از نیروهای مقاومت در فلسطین قدمی کوتاه نخواهد آمد.

محمدیان در ادامه در خصوص قول هایی که برای معرفی شهردار سنگر داده شده اشاره و اظهار کرد: هم از استاندار و وزارت کشور،  هم از نمایندگان مجلس و هم از شورای شهر انتظار داریم که منافع شخصی، جناحی،  گروهی و سلایق نباید سبب شود که مردم این شهر متضرر شوند.

کد خبر 1274459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha