بازارچه یکصد غرفه‌ای در یادمان شهدای والفجر هشت احداث می شود

سردار تنگسیری، از احداث بازارچه یکصد غرفه‌ای در یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار به منظور اشتغال‌زایی خانواده‌های کم‌برخوردار این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان؛ «سردار علیرضا تنگسیری» ظهر امروز (جمعه ۲ تیرماه) در حاشیه بازدید از یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور اشتغال‌زایی و معیشت خانواده‌های کم برخوردار بازارچه‌ یکصد غرفه‌ای در یادمان شهدای والفجر هشت احداث می شود.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: ما به دنبال آن هستیم که با احداث بازارچه‌ای صد غرفه‌ای در یادمان شهدای والفجر ۸ بتوانیم صد خانواده را صاحب درامد دائم کنیم.

 

وی تصریح کرد: تلاش بر این است که با عنایت خداوند متعال بازرچه‌ای در خور و شان یادمان والفجر هشت احداث کنیم تا این بازارچه بتواند تعدادی خانواده را از نظر معیشتی کمک کند.

 

سردار تنگسیری با قدردانی از فعالیت‌های مسئول یادمان والفجر هشت اروندکنار، یاد آور شد: امیدوارم با تلاش و همکاری فرمانده جدید منطقه سوم نیروی دریایی احداث این بازارچه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

 

وی همچنین در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید منطقه سوم نیروی دریایی سپاه امام حسین (ع) بندر ماهشهر، عنوان کرد: منطقه سوم دریایی یکی از مناطق بسیار مهم نیروی دریایی سپاه است چرا که با سه کشور هم مرز و یک منطقه مهم و راهبردی است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خطاب به فرمانده جدید پایگاه منطقه سوم دریایی سپاه امام حسین (ع)، خواستار ایجاد وحدت جغرافیایی با سه کشور همسایه شد و بیان داشت: به عنوان کشور‌های منطقه‌ خلیج فارس می توانیم همگرایی و امنیت را در منطقه ایجاد کنیم.

 

وی تاکید کرد: ما می توانیم زیر سایه وحدت و همگرایی کشور‌های مسلمان منطقه بدون حضور کشور‌های بیگانه امنیت پایدار را فراهم کنیم.

کد خبر 1274468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha