ویزیت رایگان ۳۰۰ نفر از ساکنان روستای چوکانلو

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: ۳۰۰ نفر از ساکنان روستای چوکانلو از توابع بخش سرحد شهرستان شیروان، ویزیت رایگان شدند.

محمدرضا حیدری- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: طرح ویزیت رایگان با حضور بیش از 10 نفر شامل تیم پزشکان عمومی، دندانپزشکان، روانشناس، پرستار، ماما و متخصص به مدت یک روز در دو شیفت صبح و عصر در روستای چوکانلو از توابع بخش سرحد این شهرستان انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تيم پزشکی ویزیت رایگان با هماهنگی و توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت، پایگاه های بسیج حضرت زينب(س) و شهید فیاض بخش شبکه بهداشت و درمان شیروان در این روستا حضور یافتند و هر تیمی در حوزه تخصصی خود به ساکنان روستا خدمات مورد نظر را ارائه داد.

 

حیدری عنوان کرد: جهت سلامت شهروندان و ارائه خدمات بیشتر به نقاط روستایی از ابتدای امسال تاکنون ویزیت رایگان توسط گروه های جهادی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج و سپاه و سایر نهادهای مرتبط برای روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان انجام شده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: در این طرح یک روزه که استقبال خوبی از سوی مردم روستا انجام شد تعدادی از بیماران که نیاز به اقدامات درمانی بیشتری داشتند به متخصص مربوطه ارجاع و اقدامات لازم برای پیگیری درمان آنان در مراکز درمانی انجام خواهد شد.

 

حیدری افزود: هدف از این اقدام خدمت رسانی تخصصی به بیماران نیازمند مناطق محروم است که دسترسی به دندان پزشک و سایر پزشکان متخصص برای آنان در روستا مقدور نیست و تا زمانی که پزشکان داوطلب باشند این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1274495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha