مبلغین دینی سنگربانان و مرزداران اعتقادات دینی جامعه هستند/ مساجد از سنگر‌های جهاد تبیین

حجت‌الاسلام محمدخواه گفت: تبلیغ دین در مرحله نخست بر عهده پیامبران و اوصیاء ایشان و در مراحل بعد بر دوش عالمان و مبلغان دین گذاشته شده است و علما و مبلغین دینی سنگربانان و مرزداران اعتقادات دینی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با ماموستا ذکریا حسینی، امام جمعه شهرک بهاران سنندج اظهار داشت: تبلیغ دین، به معنای رساندن پیام‌های خداوند به بندگان، نقش مهمی در آشنایی مردم با آموزه‌‌های دینی و تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی ایفا می‌‌کند.
 

وی افزود: در عصر حاضر این رسالت با توجه به استفاده ابزاری دشمن از شبهات اعتقادی علیه ارزش‌های دینی، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 

حجت‌الاسلام محمد خواه با اشاره به اینکه مساجد یکی از سنگر‌های جهاد تبیین و پاسداری از ارزش‌های دینی است، عنوان کرد: بعد معنوی و روحانی مساجد موجب شده است تا مساجد بهترین بستر عرصه ارائه مفاهیم و آموزه‌های دینی محسوب شود و در این راستا نماز جمعه ظرفیت بسیار بالایی در تبلیغ و اطلاع رسانی دینی دارد.
 

ماموستا ذکریا حسینی، امام جمعه شهرک بهاران نیز با اشاره به برنامه‌های برگزاری در این مسجد و تقدیر از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این مسجد سعی در هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های دینی، فرهنگی و قرآنی برای نوجوانان و جوانان و آشنایی بیشتر آنان با کلام خدا و رسول است.
 

گفتنی است؛ در پایان از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج تقدیر نامه‌ای جهت مشارکت و همکاری ماموستا ذکریایی در برنامه های تبلیغی در سطح استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اهداء شد.

کد خبر 1274520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha