یاری و کمک جامعه نخبگانی در حل مشکلات شهرستان ورامین

جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه های شهرستان ورامین با فرماندار ویژه شهرستان ورامین برگزارشد .

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه هم اندیشی اساتید و روسای  دانشگاه های آزاد، پیام نور،فرهنگیان ،سلامت و علمی کاربردی شهرستان ورامین به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور فخاری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی،فیروزی معاونت برنامه‌ریزی وتوسعه برگزارشد .
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت : جامعه نخبگانی و اساتید دانشگاه شهرستان ورامین می‌توانند در بسیاری از مسائل و مشکلات مدیران شهرستان را یاری دهند .
وی افزود : ارتباط اساتید دانشگاه با مجموعه دولتی می‌تواند خیلی از گره های سیستم های دولتی و معضلات و‌ مشکلات در حوزه های کشاورزی و دامپروری ،نظام اداری ،صنایع،مدیریت شهری  و ... را برطرف کند .
معاون استاندار تهران در این جلسه گفت :نگاه دولت سیزدهم در شهرستان ورامین در  موضوعات مختلف به صورت برنامه محور و هدفمند  برنامه ریزی شده است که اساتید دانشگاه میتوانند معاونت برنامه ریزی  و توسعه فرمانداری را در این زمینه یاری دهد .

فرماندار ویژه ورامین در پایان گفت : استفاده از فناوری های نوین و جامعه نخبگانی میتواند سرعت پیشرفت شهرستان ورامین را در همه ی حوزه به صورت چشمگیری افزایش دهد و اساتید دانشگاه های ورامین می‌توانند نقش به سزایی در این زمینه داشته باشند .

کد خبر 1274634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha