خشیت الهی از مهم‌ترین اوصاف مبلغان دینی است

ماموستا رستمی با اشاره به اهمیت تبلیغ دین مبین اسلام توسط مبلغان عرصه دین گفت: خشیت الهی از مهم ترین اوصاف مبلغان دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا رستمی امام جمعه شهرستان سنندج در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج که به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی انجام شد، اظهار کرد: مبلغان عرصه دین در جامعه جایگاه ارزنده‌ای دارند و می‌توانند در راستای ترغیب و تشویق مردم به سمت مباحث دینی و ارزش‌های اسلامی نقش‌آفرینی کنند.
 

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان نهادی انقلابی نقش موثری در تربیت مبلغین عرصه دین دارد واقدامات انجام شده توسط این سازمان در استان کردستان قابل تقدیر است.
 

امام جمعه سنندج با استناد به قرآن کریم  و مهم برشمردم سعه صدر و توجه به بشارت، انذار و خشیت الهی بیان کرد: این صفات از مهم ترین اوصاف مبلغان دینی است.


حجت‌الاسلام هادی محمدخواه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این دیدار بیان کرد: توجه به ظرفیت‌های تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به ویژه استفاده از ابزار نوین رسانه‌ای و ارتباطی در فضای مجازی باید بیش از پیش مورد توجه علما و مبلغین دینی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در کلام معصومین (ع) قلم علما بر خون شهدا برتری داده شده است و ما باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم.

کد خبر 1274674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha