استقرار ميز خدمت و مشاوره رایگان قضایی

به مناسبت هفته قوه قضائیه، میز خدمت و مشاوره رایگان قضایی روز یکشنبه چهارم تیرماه در محل مصلی امام خامنه ای این شهرستان دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ این میز خدمت جهت ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان با حضور رئيس دادگستري، دادستان و حقوقدانان بسيجي شهرستان و به همت کانون بسیج حقوقدانان شیروان برگزار شد.

 

در این میز خدمت که از صبح امروز به مدت یک روز برپا  است همه حاضران دستگاه قضا سعی دارند به شهروندان مشاوره خوبی ارائه دهند زیرا که در برخی موارد با ارائه خدمات مشاوره و همکاری وکلای نیکوکار، گره از مشکلات بسیاری از مددجویان و مراجعه کنندگان حوزه های مختلف باز خواهد شد.

 

بهره‌ گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به‌ منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده‌ها از رویکردها و اقدامات مهم در میز خدمت امروز است.

 

گرچه دادگستری این شهرستان در روزهای ایام هفته پاسخگو و مشاوره تمام مراجعه کنندگان است اما هفته قوه قضاییه و برپایی خدمات حقوقی و قضائی به منظور ارائه خدمات رایگان به شهروندان فرصت خوبی را فراهم کرد تا مردم بیشتر و نزدیک تر با مسئولان حضوری صحبت کنند و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

 

لازم به ذکر است نخستین ساعات صبح روز پنجشنبه هفته گذشته همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری به همراه مسئولان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

 

هفتم تیر ۱۳۶۰ سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری، روزی که در تاریخ ایران ماندگارایران اسلامی به پاس معمار اصلی قانون اساسی و اولین رئیس قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نام روز قوه قضاییه ثبت شد.

 

 

کد خبر 1274677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha