وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرد میدان جنگ رسانه ای دشمنان انقلاب باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه برای ارشاد جامعه مخاطب دستگاه فرهنگ و هنر باید مسئولین امر به بالا بردن عدالت، ارتباط گیری با مردم و التزام به اخلاق مداری اهتمام ویژه داشته باشند،گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرد میدان جنگ رسانه ای دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران امروز(۴ تیر) در نشست احسان آهنگر، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه باید تلاش شود که مسئولیت برای شخص روال نباشد بلکه جایگاهی برای ثواب و  اجر باشد، اظهار کرد: برخی از مسئولین را به خاطر جایگاه دوست داریم اما برخی از مسئولین را به خاطر جایگاه و شخص خودشان دوست می داریم که بهمین نسبت انتظار ما بیشتر است.

 

 

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بار مسئولیت حقوقی که این حوزه دارد سنگین است و باید تدابیری اتخاذ شود که حوزه فرهنگ و هنر دچار چالش نشود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به گوناگونی مخاطبین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:‌باید بگونه ای عمل شود که رضایت تمامی مخاطبین اعم از نویسندگان،‌ناشران، مولفین، خبرنگاران، هنرمندان و .... جلب شود.

 

 

وی با بیان اینکه مدیر باید ملبس به اخلاق باشد تا جذب حداکثری را شاهد باشیم، گفت: از راهبرد عمومی(تعدد مخاطبین) باید به عنوان هدف ارشاد جامعه مخاطبین فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره گرفته شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان کرد: برای ارشاد جامعه مخاطب دستگاه فرهنگ و هنر باید مسئولین امر به بالا بردن روحیه ادب، عدالت، ارتباط گیری با مردم به ویژه جوانان و اعتقاد و التزام به اخلاق مداری اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به تنوع فرهنگی استان مازندران اشاره کرد و خاطرنشان شد: آسیب ها و آفات فرهنگی باید شناسایی و برای رفع این آسیب ها تلاش ویژه شود.

 

 

وی برلزوم احیا و پویایی شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد و گفت:‌باید از قدرت این شورا برای توسعه و رشد فرهنگی استان بهره گرفت.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن، گفت: مرد میدان جنگ رسانه ای دشمنان انقلاب باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

کد خبر 1274718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha