۳۲۰ دانش آموز کمیته امداد مهارت های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان گفت: در طرح تام، ۳۲۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان مهارت های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند.

احمد دلیر- مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرسان شمالی اظهارکرد: طرح تام با همکاری این مرکز، کمیته امداد، آموزش و پرورش و اعضای شورای هماهنگی وزارت کار از روز یکشنبه چهارم تیرماه در این شهرستان اجرایی شد.

 

وی بیان کرد: در این طرح 320 دانش آموز دختر و پسر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در رده سنی 15-12 سال و 18-15 سال تابستان امسال در رشته های مورد انتخاب، علاقه و  تقاضای خودشان از مهارت های مرکز فنی و حرفه ای بهره مند خواهند شد.

 

دلیر، یادگیری و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به صورت رایگان را از جمله اهداف طرح برشمرد و عنوان کرد: در مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان هفت کارگاه در بخش برادران و چهار مرکز در بخش خواهران برای 70 عنوان حرفه کارآموزان فعال است.

 

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان بیان کرد: در طرح تام، هر دانش آموز، 100 هزار نفر ساعت مهارت را فرا می گیرد که در مجموع در پایان دوره، 320 دانش آموز تحت پوشش 32 هزار نفر ساعت آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

 

دلیر اضافه کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار کارآموز در رشته های مختلف زیر نظر 6 مربی از آموزش های لازم مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان برخوردار شدند.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1274729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha