سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در رادیو ایران

رادیو ایران، همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، در دو برنامه «خانه و خانواده» و «رهاورد» به این مهم می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبكه رادیویی ایران، اعتیاد به مواد مخدریکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی وبهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکورد اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد.


۲۶ ژوئن برابر با ۵ تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است، از همین رو رادیو ایران در دو برنامه «خانه و خانواده» و «رهاورد» به این مهم می پردازد.


زینب برومند تهیه كننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» بیان كرد: هدف از نامگذاری یك روز به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر عزم سیاسی ملت‌ها در امر مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، كنترل آن و انجام اقدامات بین‌المللی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.


وی افزود: از همین رو در برنامه «خانه و خانواده» یكشنبه ۵ تیر ماه با حضور سرهنگ مهدی بهرامی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر،عوارض ناشی از اعتیاد را در خانواده بررسی خواهیم كرد.


گفتنی است برنامه «خانه و خانواده» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای فاطمه آل عباس ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.


همچنین برنامه «رهاورد» دوشنبه ۵ تیر، همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از دلایل گرایش نوجوانان به مصرف مواد مخدر و نقش دوست در این اتفاق می گوید.


راضیه حسینعلی تهیه كننده برنامه «رهاورد» ضمن اعلام  موضوع برنامه بیان کرد: گزارشگر برنامه عباس سنجری پیرامون موضوع برنامه بخش های گزارشی را آماده کرده است.


گفتنی است «رهاورد» این هفته به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و اجرای زهرا رحیمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 1274743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha