تازه‌ترین دستاوردهای پلیس کرمان در طرح ارتقاءامنیت اجتماعی

سردار عبدالعلی زاده از تاکید بر استمرار هدفمند طرح‌ ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد که باعث رضایتمندی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردارعبدالعلی روانبخش، یکشنبه(۴ تیرماه) در حاشیه نمایشگاه دستآوردهای اخیر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان؛ از تاکید بر استمرار هدفمند این طرح‌ها خبر داد که باعث رضایتمندی مردم است.

 


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح پنج روزه امنیت محله محور از ۲۸ خرداد تا اول تیر ماه جاری که به ظرفیت همه نیروها انجام شده است؛ از کشف بیش از دو تن و ۵۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

 

 

وی افزود: همچنین با دستگیری تعدادی سارق، بیش از ۲۰۰ فقره انواع سرقت منزل، زورگیری و سرقت وسایل نقلیه و اماکن عمومی کشف و ۴۵۱ نفر متهم که به عناوین مختلف تحت تعقیب مراجع قضایی بودند دستگیر شدند.

 

 

روانبخش اظهار کرد: در راستای پاکسازی محله های شهری و روستایی از لوث وجود عاملان توزیع مواد مخدر، ۱۹۴ خرده‌فروش و همچنین ۳۸۱ معتاد متجاهر که موجب نارضایتی اهالی بودند، دستگیر شدند.


 

وی درباره طرح کشف سلاح غیر مجاز از دستگیری ۶ قاتل فراری، ۲۸ عامل تیراندازی، ۵۷ قاچاقچی مواد مخدر و ۱۰ نفر اراذل و اوباش و تحویل به مراجع قضایی خبر داد.


 

روانبخش با اشاره به کشف ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ خودروی سرقتی؛ از توقیف ۷۰۷ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف حامل کالای قاچاق خبر داد که در همین راستا چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق از جمله ۲۵ تن چوب و ۱۶ تن آرد کشف و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 1274744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha