ارائه خدمات سلامت محور به ساکنان روستای خرسکانلو

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: کاروان سلامت هلال احمر به ساکنان روستای خرسکانلو از توابع بخش مرکزی این شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه کرد.

محسن نوروزی- مدیر جمعیت هلال احمر شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کاروان سلامت به مدت یک روز با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان، در روستای خرسکانلو از دهستان سیوکانلو بخش مرکزی شهرستان مستقر شد.

 

وی خاطرنشان کرد: کاروان سلامت با حضور پزشک، پرستار، فیزیوتراپی، پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر شهرستان شیروان بود که خدمات سلامت شامل (ویزیت رايگان، کنترل فشارخون و توزیع داروی رایگان) بین اهالی روستای خرسکانلو انجام شد.

 

نوروزی عنوان کرد: در این خدمت جهادی یک روزه بیش از 200 نفر ویزیت رایگان شدند و کسانی که نیاز به دارو داشتند به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت و تعداد اندکی که نیاز به درمان بیشتر داشتند به متخصص ارجاع داده شدند.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: کاروان سلامت هلال احمر در ایام و فصول مختلف سال با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت، امورات اجتماعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری در بین مردم، به همراه تیم پزشکی مستقر می شود و تاکنون خدمات خوبی به ساکنان روستاهای شهرستان ارائه شده است.

 

نوروزی محور فعالیت ها در هلال احمر را داوطلبانه و بهره‌گیری از فعالیت خیران عنوان کرد و افزود: در سال جاری تلاش خود را برای عضویت تعداد بیشتری از همشهریان و روستاهای دور افتاده و محروم  به عنوان داوطلب هلال احمر معطوف خواهیم کرد.

 

روستا خرسکانلو در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری شمال شرق شیروان واقع است.

کد خبر 1274826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha