عید قربان، فرصتی برای وحدت با گردهمایی افراد در مسجد جامع «مانیتوبا»

مراسم عید سعید قربان در مسجد جامع انجمن اسلامی «مانیتوبا» کانادا برای آشنایی افراد جامعه با یکدیگر و ایجاد وحدت و انسجام، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «cbc»،مراسم عید سعید قربان در مسجد جامع انجمن اسلامی «مانیتوبا» کانادا برگزار می‌شود.

 

اعضای جامعه اسلامی مانیتوبا با تهیه قربانی و بسته‌های غذایی برای کمک به نیازمندان، خود را برای برگزاری جشن عید قربان در مسجد جامع آماده کرده‌اند.

 

«تسنیم ولی» که یکی از دست‌اندرکاران گردهمایی انجمن اسلامی مانیتوبا در روز عید قربان است، در این باره گفت: هر سال افراد بیشتری در جشن بزرگ عید قربان شرکت می‌کنند.

 

 

وی افزود: سال گذشته حدود هفت‌هزار نفر برای برگزاری مراسم عید سعید قربان در مسجد جامع حضور پیدا کرده بودند و امسال تعداد بیشتری در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

ولی گفت که عید قربان یکی از بزرگترین جشن های جامعه اسلامی است و دیگری عید فطر است که در 21 آوریل، به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

 

به گفته او مراسم اصلی در این مسجد در روز عید سعید قربان برگزار می‌شود، اما مسجد از هم اکنون میزبان افراد برای استقبال از عید با برنامه‌ها و فعالیت‌هایی برای بزرگسالان و کودکان است.

 

وی تاکید کرد که این رویداد، راهی عالی برای آشنایی افراد با یکدیگر است.

 

تسنیم ولی گفت: مشارکت مردم در جشن عید سعید قربان، دلیل خوبی برای حمایت از مسلمانان و جامعه آنهاست و خیلی خوب است که افراد جامعه دور هم جمع شوند.

 

کد خبر 1274828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha