شبکه رابطین کانونی، تسهیل و تسریع کننده جریان سازی فرهنگی هستند

میرزایی نسب، به طرح های آموزشی و اجتماعی و مرتبط با حوزه فرهنگی و هنری در کانون اشاره کرد گفت: جلسات متعددی با رابطین در کانون های مساجد داشتیم و انتظار ما از کانون های رابط تسریع در اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مجتبی میرزایی نسب، مدیر فرهنگی، اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز در ارتباط وبیناری با رابطین فهمای استان زنجان با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع)  گفت: آیین افتتاحیه اوقات فراغت در مرکز چندی پیش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. .

 

وی به طرح های آموزشی و اجتماعی و مرتبط با حوزه فرهنگی و هنری در کانون  اشاره کرد گفت: جلسات متعددی با رابطین در کانون های مساجد داشتیم و انتظار ما از کانون های رابط تسریع در اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری است.

 

میرزایی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان تا پایان تیرماه تمدید شده است، تصریح کرد: ورود کانون های مساجد به برنامه های فرهنگی و هنری شرایط را برای اجرای بهتر برنامه ها فراهم می کند.

 

وی به انتشار فراخوان ورود کانون ها به پایگاه های قرانی در مساجد اشاره کرد و افزود: مهلت ثبت نام تمام شده است و پس از بررسی درخواست کانون های متقاضی به عنوان پایگاه قرآنی، ثبت شد.

 

میرزایی با یادآوری اینکه در حوزه اوقات فراغت نیز شرایط خوبی در کانون ها برای تشکیل کلاس های تابستانی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در بحث شبکه سازی و ساماندهی کانون ها، نیازمند استفاده از ظرفیت شبکه رابطین برای تبیین برنامه های کانون های مساجد هستیم چرا که افسران جنگ نرم، شما مدیران کانون های مساجد هستید.

کد خبر 1274877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha