خدمت رسانی ۴۵ خادمیار قائم شهری در چایخانه حرم مطهر رضوی

فاضل زاده گفت: تعداد ۴۵نفر از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران با حضور خود از ۳-۴تیر ماه جاری در چایخانه حرم مطهر رضوی به ارزش۸۶۵ میلیون ریال به زائرین حضرت ثامن الحجج(ع) خدمت رسانی کردند.

محمدصادق فاضل زاده-دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با اشاره به اینکه چایخانه حضرت رضا(ع) با هدف تکریم و ارائه ی خدمت به زائران و مجاوران آستان قدس رضوی توسط خادمان امام رئوف راه اندازی شده،  اظهار کرد: خادمیاران و یاوران افتخاری امام رضا(ع) از هر استان برای خدمت در این چایخانه حضور می یابند.

 

 

وی  با بیان اینکه مطابق سهمیه ابلاغی استان خادمیاران و یاوران رضوی قائم شهری در اولین مرحله از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در چایخانه ی حضرت واقع در صحن کوثر حرم مطهر، از مهمانان آقا علی بن موسی الرضا(ع) پذیرایی بعمل آوردند، گفت: همچنین به همت ۴۵ خادمیار و یاور رضوی و همیاری خیرین دلداده ی سلطان طوس امام رضا(ع) در روزهای سوم و چهارم تیرماه سال جاری، برای دومین مرحله در چایخانه حضرت رضا(ع) مستقر در صحن کوثر حرم مطهر رضوی، از ۳۲ هزار و ۸۰۰ زائر و مجاور آن امام همام پذیرایی به عمل آمد.

 

فاضل زاده افزود: تهیه و توزیع ۲۴هزار و۵۰۰ استکان چای، هشت هزار و ۳۰۰ لیوان شربت و هفت هزار و ۳۰۰ بیسکویت بین مهمانان ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام، خدمات خدمتگزاران امام مهربانی ها طی این دو روز بوده است.

 

وی با بیان اینکه این فعالیت خادمیاران از بعد از اقامه نماز صبح با قرائت دعای فرج امام زمان(عج) و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت، یادآورشد: پذیرایی از زائرین و مجاورین در چایخانه رضوی، ۸۶۵ میلیون ریال برای خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قائم شهر هزینه در برداشت.

کد خبر 1274879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha