۲ میلیارد ریال برای مجتمع پزشکی و درمانی مسجد مسلم ابن عقیل هزینه شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان گفت: عملیات فاز دوم مجتمع پزشکی درمانی مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام این شهرستان اردیبهشت ماه امسال آغاز شد که تاکنون ۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

محمد محمدزاده قانعی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این میزان اعتبار با کمک های مردمی و خیرین جهت کارهای عمرانی درمانگاه هزینه شده  و به تازگی بتن ریزی طبقه سوم و دیوار چینی طبقات شروع شده است.

 

وی ضمن تشکر از کمک های مردمی و خیرین در این امر خداپسندانه عنوان کرد: چند روزی کار عمرانی مجتمع پزشکی و درمانی مسجد مسلم ابن عقیل شیروان  به دلیل نداشتن توان مالی تعطیل شد و فعالیت مجدد از سرگرفته شد، اما اگر همه همت کنیم می‌توانیم کار را ادامه و زودتر به نتیجه برسانیم و این امر خطیر فقط با توکل به خدا و یاری خیران امکان پذیر خواهد شد.

 

محمدزاده قانعی با بیان اینکه منتظر مساعدت‌های مردم و خیرین هستیم، خاطرنشان کرد: شماره کارت مسجد 6104337794417566 است و مردم عزیز تراکنش های واریز را ارسال کنند تا در گروه مسجد اطلاع رسانی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان با بیان اینکه تاکنون هفت میلیارد ریال اعتبار برای درمانگاه مسجد پبش بینی شده است، بیان کرد: کل درمانگاه در دو طبقه احداث می شود که هر طبقه ۱۲۵ متر است و طبقه سوم سوییت است و ۴۰ متر برای داروخانه این مجموعه در نظر گرفته شده است.

 

 


 

کد خبر 1274897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha