توسعه گلستان در گرو اتصال ریلی شمال به جنوب

آیت الله نورمفیدی گفت: ارتباط و اتصال ریلی شمال به جنوب توسعه استان گلستان را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با مدیرکل جدید راه آهن شمال شرق 2 گفت: ارتباط شمال و جنوب، از اینچه برون به سمت بندرعباس از مسیر شاهرود، طبس و غیره انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این مسئله از مدت ها قبل مطرح شده و چند وقت قبل هم در سفر مسئولان رده بالای کشور به روسیه مسئله اینچه برون و انتقال کالا از این مسیر مطرح شد.

 

وی ادامه داد: با راه اندازی خطوط ریلی شمال به جنوب مسیر 500 کیلومتر نزدیکتر شده و برای انتقال کالا برای تجار به صرفه تر است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه پیگیری های محلی برای این خطوط انجام شده است، گفت: تحقق این موضوع در توسعه استان خیلی موثر است.

 

وی با بیان اینکه استاندار گلستان نیز پیگیر این موضوع هستند، اعلام آمادگی کرد در صورت نیاز خودش پیگیری ها و تذکرات لازم را انجام دهد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: خدمت به بندگان خدا بهترین عمل صالح برای مسئولان است و از نظر آیات قرآن کریم یکی از عوامل بهشت عمل صالح است.

 

وی گفت: عمل صالح برای هر کسی متناسب با کار و اقدامش متفاوت است و برای شما مسئولان عمل صالح اقدام چنین کارهای بزرگ برای به نتیجه رسیدن است.

 

کد خبر 1274927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha