دوره آموزشی «طلح منضود» در استان سمنان اجرا می شود

نورمحمدی گفت: دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان «طلح منضود» به صورت آزمایشی در۲ شهرستان استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛مجتبی نورمحمدی - مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان «طلح منضود»  در شهرستان های سمنان ومهدیشهر گفت: این دوره با هدف ایجاد فضای آشنایی با آموزش های نوین قرآن کریم، آشتایی فعالان قرآنی با ساحت های جدید آموزش و انتقال مفاهیم قرآن و عترت برگزار می شود.

 

وی، رویکرد نوین هنری به آموزش های قرآنی و گسترش فضای انس و دریافت در حوزه مفاهیم را از دیگر اهداف این طرح برشمرد وافزود: طرح «طلح منضود» اواخر تیر ماه جاری در2 شهرستان استان به صورت یک روزه و با حضور استادانی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

نورمحمدی با بیان اینکه کلیه فعالان قرآنی و علاقه مندان به ویژه هنر قرآنی می توانند از مباحث این کلاس ها بهره مند شوند اضافه کرد: این دوره آموزشی در استانهای قم، قزوین و البرز همزمان با سمنان برگزار خواهد شد.

 

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان فعالیتهای آموزشی،تبلیغی وترویجی ومشاوره ای را از رسالت های موسسات قرآنی اعلام کردوافزود: دفتر قرآن و عترت فرهنگ وارشاد اسلامی از طرح های ویژه ای که باعث نشر وتبین مفاهیم قرآنی از زبان فرهنگ وهنر را داشته باشند حمایت می کند.

 

وی بهترین مكان برای ترویج قرآن و آموزش‌های قرآنی را مساجد دانست وافزود: مساجد امکانات و ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه های قرآنی دارند.

کد خبر 1274932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha