طرح شهید عجمیان در ۳۰۹ مدرسه استان سمنان اجرا می شود

۳۰۹ مدرسه عادی دولتی استان سمنان در طرح شهید والامقام روح الله عجمیان ذیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تعمیر و تجهیز می‌شوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حسین رشیدی- معاون آموزش متوسطه استان سمنان  با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در ۳۰۹ مدرسه استان سمنان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای کیفیت مدارس عادی دولتی مبنی بر تضمین صرف دسترسی به خدمات آموزش و پرورش به تضمین آموزش و پرورش باکیفیت برای همه علی‌الخصوص دانش آموزان مناطق محروم و روستایی، طرح شهید والا مقام روح الله عجمیان با بسیج تمامی نیروهای جهادی برای بهسازی، شاداب سازی، تعمیر و تجهیز مدارس اقدام خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه مدرسه به عنوان یکی از ارکان مهم در تعلیم و تربیت باید دارای محیطی شاداب و امکانات مناسب باشد از ورود اطلاعات ۳۰۹ مدرسه در طرح شهید عجمیان خبر داد و افزود: از اوایل تیرماه اقدامات اجرای این طرح مهیا شده و تا شروع سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

 

رشیدی با برشمردن فعالیت های زیرپوشش این طرح اظهار داشت: تعمیرات میزو نیمکت، رنگ آمیزی دیوار کلاس ها و محوطه مدرسه، مرمت جزئی در عایق سازی سقف ها ، بهسازی سرویس های بهداشتی و شاداب سازی نمازخانه های مدارس گوشه ای از فعالیت های این طرح است.

 

معاون آموزش متوسطه استان سمنان  از همکاری تمامی نیروهای جهادی که در اجرایی سازی قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر علی‌الخصوص بسیج سازندگی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، بسیج دانشجویی، بسیج فرهنگیان که با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

 

شهید عجمیان یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم برخوردار داشت و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با تاسی به سیره این شهید بزرگوار، قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه های جهادی در مدارس گذاشته است.

 

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات  مختلف و متعدد چاقوی برخی اغتشاشگران به شهادت رسید.

کد خبر 1274939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha