دوره آموزشی تدبر در قرآن برای ۴۰۰ مربی قرآنی اجرا می شود

حجت الاسلام احمدی از برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن برای ۴۰۰ نفر از مربیان قرآنی خبر داد و گفت: در حوزه روحانیون مستقر نیز انتقال ۵۵ روحانی از طرح استقرار به طرح هجرت مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته تبلیغ دینی اظهار کرد: نشر خوبی ها یکی از راهبردهای اساسی تبلیغات اسلامی در برنامه های پیشرو خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در محرم امسال نشر خوبی ها یکی از مباحث کلیدی است که از طریق مساجد و هیات مذهبی و از طریق طرح های محله همدل و مهرواره بانو دنبال خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمدی با یادآوری اینکه برای امسال سه محور بانوان، نوجوانان و رسانه به جدیت دنبال می شود، افزود: به رغم وجود کنشگران خوب از بانوان، نسبت به نقش بانوان توجه نشده است. سال گذشته طرح دختران حاج قاسم با حضور 120 نفر از دختران در استان زنجان اجرا شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: بنیاد نوجوانان در تبلیغات اسلامی تشکیل شده است و این بنیاد مسائل تربیتی ناظر بر نوجوانان را پیگیری خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: در این حوزه مباحث تربیتی با محوریت مساجد و موسسات قرآنی به جد در دستور کار قرار دارد و 13 درصد اعتبارات در این حوزه هزینه خواهد شد.

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جنگ شناختی از سوی رسانه های معاند ضربه خوردیم از اینرو برای توانمندی فعالان رسانه درکنار نیاز به همراهی رسانه  برای نشر خوبی ها یک اعتبار 14 درصدی نیز در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام احمدی از برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن برای 400 نفر از مربیان قرآنی خبر داد و گفت: در حوزه روحانیون مستقر نیز انتقال 55 روحانی از طرح استقرار به طرح هجرت مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی از تقویت 11 پایگاه اجتماعی تحت نظارت تبلیغات اسلامی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال برای 250 نفر از روحانیون امام جماعت مساجد که در روستاها فعال هستند دوره های فصلی اجرا خواهیم کرد. در استان زنجان1300  باب مسجد و حسینیه وجود دارد که تنها 400 باب امام جماعت ثابت دارند.

 

به گفته این مسئول طرح اردوهای ماجرا محور برای تابستان امسال از سوی سازمان پیشنهاد شده است که در محورهای مدارس مساجد و پایگاه های بسیج و اردوهای با نشاط یکروزه خواهد بود هر اندازه بتوانیم برنامه های متناسب با سن نوجوان را اجرا کنیم می توانیم از نشاط در مسیر تعالی استفاده کنیم.

            

کد خبر 1274948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha