برگزاری دوره های آموزشی هنر و رسانه در مدارس علمیه

دوره های آموزشی هنر و رسانه در قالب حجره هنر در مدارس حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام رضا رستمی امروز(دوشنبه 5 تیرماه)در نشست خبری و رونمایی از پوستر حجره هنر به خبرنگاران گفت:امروز تجهیز طلاب به هنر و تولیدات رسانه ای یک ضرورت است.

 

قائم مقام مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه ادامه داد:  با همکاری بین مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بستری فراهم شد تا طلاب در سراسر کشور از مهارت های هنری و رسانه ای و فضای مجازی بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام سیدعباس سیدنژاد نیز در این نشست گفت: امروز در بخش تولید محتوا نیازمند ورود جدی طلاب هستیم و لازم است طلاب با مبانی هنر و رسانه آشنا شوند تا بتوانند این خلا را پر کنند.

 

مدیر فضای مجازی مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه ادامه داد: در همین راستا  دوره های آموزشی هنر و رسانه در قالب حجره هنر در مدارس حوزه های علمیه سراسر کشور راه اندازی شده و تا امروزهزار طلبه در سه رشته ثبت نام کرده اند.

 

وی با اشاره به رشته های آموزشی گفت: این دوره ها در رشته های مختلف پویانمایی، تدوین، گویندگی، داستان نویسی، فیلمنامه نویسی، خوشنویسی، تصویربرداری، موشن گرافیک، گرافیک تبلیغاتی، بازی های رایانه ای، اینفوگرافیک، کاریکاتور، خبرنگاری، عکاسی برگزار می شود که کلاس عکاسی از همین امروز آغاز می شود.

 

سیدنژاد با اشاره به مزایای شرکت در این دوره ها گفت:  اعطای مدرک رسمی با امضای مشترک حوزه و وزارت ارشاد و بکار گیری طلاب هنرمند در پروژه های هنری و رسانه ای از جمله مزایای شرکت در این دوره هاست.

 

مدیر فضای مجازی مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه یادآور شد: این دوره ها در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته باحضور اساتید مجرب برگزار می شود.

کد خبر 1274957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha