گردهمایی بزرگ گردان ۲۲ بهمن برگزار می شود

امیر شیخان از برگزاری گردهمایی بزرگ گردان ۲۲ بهمن اولین گردان استخدامی بعد از انقلاب به فرماندهی شهید سرلشکر موسی نامجو خبر داد.

امیر مجید شیخیان کازرونی، مدیر پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش، نماینده ارتش در بنیاد شهید و دبیر گردهمایی گردان 22 بهمن در مورد این گردهمایی گفت: گردهمایی بزرگ گردان 22 بهمن مربوط به اولین گردان استخدامی بعد از انقلاب به فرماندهی شهید سرلشکر سید موسی نامجو است.

 

 

وی افزود: امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تمایل داشتند که گردان های بعد از انقلاب به نحو شایسته ای تجلیل شوند زیرا در اولین ورودی خط مقدم جبهه سال های استخدامی بعد از انقلاب بودند یعنی همزمان با استخدام در سال 58 در سال 61 فارغ التحصیل شدند و به عنوان فرمانده گروهان در خط مقدم حضور یافتند و بیشتر این عزیزان از فرماندهانی بودند که نقش عمده در صحنه عملیات و خط نبرد با دشمن بر عهده داشتند و متاسفانه از این افراد آنگونه که شایسته است، یاد نشده است.

 

 

وی گفت: بر همین اساس مقرر شد برای تمام گردان های استخدامی بعد از انقلاب مراسم ها و گردهمایی هایی برگزار شود که گردان 22 بهمن اولین گردان استخدامی بعد از انقلاب است و مقرر شد در شهریور ماه گردهمایی برای این گردان برگزار و مراسم تجلیل از آنها با همکاری اعضای این گردان که قریب به 290 نفر هستند که البته تعدادی از آنها به رحمت خدا رفته و یا به شهادت رسیده و یا تعدادی از آنها جزو شمار آزادگان و جانبازان به شمار می روند و تعداد کمی از آنها نیز در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران (امیر آشتیانی، امیر سرلشکر موسوی) هستند به عمل بیاید.

 

 

شیخیان تصریح کرد: هدف از این گردهمایی این است که یاد شهدای این گردان حماسه ها، زحمات و ابتکارات آنها و حوادثی که پشت سر گذاشتند به نحوی بازخوانی و آلبومی برای این گردان تهیه شود. این آلبوم حاوی عکس، خاطرات، خدمات، مشاغل و ابتکارات آنها در دفاع مقدس است که گردآوری و به خانواده ها و اعضای باقی مانده از این گردان اهدا می شود.

 

 

وی گفت: این آلبوم بهترین یادبودی است که از سال های حماسه و ماندگار آنها تدوین می شود. این گردهمایی در دانشگاه افسری امام علی (ع) در محل استخدامی این گردان برگزار می شود و زمان دقیق برگزاری آن مبتنی بر حضور فرماندهی کل ارتش و امیر آشتیانی وزیر محترم دفاع است که اواخر مرداد یا نیمه اول شهریور زمان برگزاری این گردهمایی پیش بینی شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1274965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha