ترویج فرهنگ کتابخوانی در روستاهای آستارا جدی گرفته شود

سلیمان‌نژاد گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در روستاها جدی گرفته شده و در این راستا برنامه‌ریزی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سخاوت سلیمان‌نژاد امروز(دوشنبه، ۵ تیر) در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه ترویج شود و در این راستا همه سهیم هستند و باید مشارکت داشته باشند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی زمینه‌ساز توسعه و آبادانی است، افزود: شهرداری‌های آستارا و لوندویل سهم نیم درصد از درآمد خود را به حساب اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان واریز تا در جهت ترویج فرهنگ کتاب و  کتابخوانی هزینه شود.

 

وی بر اهدای کتاب توسط دستگاه‌های اجرایی به کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در روستاها جدی گرفته شده و در این راستا برنامه‌ریزی صورت گیرد.

 

سلیمان‌نژاد با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها متناسب با ذائقه مخاطبان ترویج یابد، خاطرنشان‌کرد: سازمان‌های مردم نهاد، آموزش و پرورش، نهادهای فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان آستارا نیز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کد خبر 1274974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha